Saturday 22 April 2017

Bogoshipda

Salam Alaykum  ❤️


Sorry for not able to keep updating you with a new story even there are lotss of stories to be shared. Serious rindu nak blogging tapi banyak pula halangannya. Been busy with internship life tapi sebab utama adalah kerana laptop masuk hospital. Talk bout baby boo lappy rasa sedih nak nangis pun hado, nak marah lagi la berganda. Aku hantar laptop dari 28/3 untuk dibaiki and guess what, sampai sekarang tak siap lagi. Janji 2 minggu siap beb. Mungkin 2 minggu dia tu 2 bulan kot or perhaps 2 tahun. 

Bruh, kalau banyak sangat laptop kat kedai tu sampai tak menang tangan atau take time lebih 2 minggu untuk dibaiki, jangan janji bruh. Aku punya jiwa ni merana tahu dak mikirin special project yang tak gerak-gerak sebulan lebih. Kena buat sistem database koooot, bukannya boleh buat dalam sehari dua😭Kang SV datang melawat aku nak cakap apa? PC kat rumah pun sama lahai rosak jugak time2 emergency macam ni.

Herm, over pulak lepas perasaan kan. Gigih tu dengan taip kat phone ni ha. Hahaha. Anyway, internship phase ada lagi 2 bulan lebih untuk aku hadap but tbh, sangat suka dengan internship life sekarang. Ye la, dengan staff semua dah ngam, satu kepala, join program/bengkel, jadi runners, jadi AJK, jaga kaunter jadi customer service, buat itu buat ini sampai punch card kol 8 malam! Brand new experiences untuk orang macam aku yang tak pernah ada pengalaman kerja sebelum ni. Tak nak habis internship boleh? Hehehe. Eh tak, nak sambung sambilan boleh? Hahaha.

Wish me luck gais. Doakan laptop aku cepat siap, so that special project aku pun akan cepat siap. Doakan jugak agar ada rezeki untuk aku sambung PSH kat sana! K bai.

Assalamualaikum! 

April 22, 2017 / by / 8 Comments

8 comments:

  1. patutlah lama tak nampak awak. neway good luck

    ReplyDelete
  2. Lappy saya pun ada problem. Harap boleh bertahan sampai hujung sem ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu better backup awal2 mana yg ptt sebab lappy ni time kita tengah nak submit/buat itu ini la baru dia buat hal haha

      Delete
  3. OH HANI. budak intern tu.. Fighting fighting !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah ber-fighting doh ni tilaaa T__T haha.

      Sankyu!

      Delete
  4. hye~masok masok then the 'bogoshipda' left me stuttered~are you an army?i know you are inspirit im one of it too~~hehehe~~sorry overexcited plak~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hermm not declaring maself as army (cuz I didn't know much bout BTS tho) but yeahh I loooooove all of their songs/MV(s) and the members too (well, jimin is ma bias)! Haha

      Delete