Friday 4 March 2016

Susah Senang

Well goodbye friend.

Nanti dah susah esok-esok cari lah aku balik macam mana kau cari aku dulu eh? Tak pe, aku ada je. Sentiasa ada untuk kau cari masa kau tengah susah dan sentiasa bersedia untuk tidak sentap bila kau tinggalkan aku bila kau dah senang.

Bukan nak mengungkit tapi masa senang ada kau ingat kat aku? Nope weh. I'm all alone and thanks to these few person that still with me dari aku lone ranger sampai lah sekarang. Kalau aku jahat dah lama aku tinggalkan kau lah masa kau susahh. Kau nak touching sebab kau rasa aku tinggalkan kau? Aku ada geng baru? Hahahah. Funny meh. Aku tak pernah tinggalkan kau dan tak pernah ada geng baru and please mereka yang kau rasa geng aku tulah mereka yang ada dengan aku susah senang.

Aku kawan dengan semua lahh. Tolong jangan letak harapan yang aku akan layan kau special sebab semua sama rata je layanan aku bagi. Kalau The L.Gegerians tu special case ar. Dia orang memang tahap special sangat lah kan.

Penat argh aku nak layan orang ni. Banyak benda lagi lah aku nak kena pikir dari layan spesis macam ni. Hati, mohon bertabahlah bila orang buat macam ni kat kau okeh?

"Never forget who was there for you when no one else was."
(Wisdom Quotes)

March 04, 2016 / by / 4 Comments

4 comments: