Tuesday 23 October 2018

Sinosijak

Salam Alaykum 💼


Bismillah,

So today remarks 1 month I've been hired at Sigma. Yes, I'm officially employed wuhuuu (sempat la tanam anggur untuk 2 bulan) tapi Alhamdulillah, tanam anggur membuahkan hasil. Bila cakap pasal tanam anggur I remembered when I was WhatsApp-ing with my SL1M's classmate. We're just joking that we're going to tanam anggur and I said that, tanam-tanam anggur kalau ada hasil takpa lah juga kan and he said, "InsyaAllah, kali ini ada hasil" and I pun, k aminkan je la. Then bila dapat kerja ni I was like wow, tanam anggur berhasil! Hahaha.

So, I kerja apa sebenarnya? Company mana? Macam mana apply? Best tak? Haaa ~ Nanti kemudian waktu I update balik post ni, tak lama by weekend ni je. Hahahaha. Insha Allah, doa2kan tak berlarutan lama-lama. Apa maksud sinosijak kat title post tu pun later I explain. Sejak-sejak kerja ni tido sebelum jam 11 iz ma routine meng lol propa gila padahal drag sampai 12 juga, kesudahnya kat office tersengguk-tersengguk kalah orang duk berzikir. 

K till then, genite. 

October 23, 2018 / by / 5 Comments

5 comments:

  1. All the best for your working life ^^

    ReplyDelete
  2. Congrats! Always excited when orang dapat keje. I think sebab rasa as millennials, this is a big accomplishment.

    ReplyDelete
  3. Hi to every one, it's really a good for me to pay a quick visit this site, it consists of valuable Information.

    ReplyDelete
  4. Ikonic?? Hihi.. Salam kenal :) all the best for your work ^^

    ReplyDelete
  5. tahniah...seronok kan dapat bekerja ni..ada duit sendiri..hehe

    salam kenal dari www.umifuzy.com #follower421

    ReplyDelete