Saturday 21 March 2015

Putrajaya International Book Fair 2015

Sempat "turun padang" join book fair kat Putrajaya. Sangat best. Rasa nak borong segala jenis buku yang ada kat dua-dua hall. Nasib baik ada lagi baucer buku so merasa jgk lah nak beli beberapa buah novel yang pada aku tak pernah aku pandang pun dulu. Sepatutnya lagi 3 orang housemates aku join book fair ini tapi disebabkan mereka telah menggunakan semua tenaga mereka kat Space U8 maka tak jadi pergi. 

Last-last yang dapat pergi aku, Ipah (housemate baru guwa), Syieda & Bib. Patutnya Owka pun join sama tapi Owka pun sama kes dengan housemate aku yang 3 orang tu jugak. Haha. Tenggyu Syieda sudi temankan kamek selepas kamek buat muka kesian kannn semalam.

Serious having fun gilos. Kalau boleh tak nak balik oke. Haa, melebih sangat. Tapi satu je silap kami, kami 'ter-masuk' hall buku-buku malay version, borong-borong sakan lepas tu baru tahu ada lagi satu hall untuk english version punya. Masa dalam hall english ver tu aku sempat grab 3 buku sebab tangan ni kiri kanan dah penuh dengan hadiah cabutan bertuah, beg redeem dan buku-buku.

Puas ronda-ronda, pukul 1 kita orang balik Puncak. Tak terasa penat walaupun berjalan sakan gigih lawat dua-dua hall, turun naik escalator bagai. Haish. Thanks Genlist sudi bawak kita orang!

March 21, 2015 / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment