Friday 2 October 2015

Kursus Pra Perkahwinan

Wassup.

Ho western sangat. Patutnya Assalamualaikum gais. Ha gitu.

Ok, another basi story from me. Sigh. Aku tak mampu gais. Tak mampu nak update on time. Busy? Hell yeah, busy gilos. Busy download ceghita, busy melepak dengan Geng Budak Rumah (GBR), busy gossips with le GBR, busy mengumpat with le GBR (Astagfirullahalazimm!). Haa tu lah, nampak kan betapa busy nya iolls.

Gurau ja lah. Sebenarnya takda busy mana pun, sekadar malas sahaja. Hoho. Malas. Malas. Malas. Tu ja. Haha. Biasalah aku ini bila mulanya semester baru maka bermulalah musim busy aku walaupun takde benda lagi nak buat. Masa cuti semester kemain pecah kepala pikir nak update entry.

Ok. Berbalik pada Kursus Pra Perkahwinan. Since CTU bukak offer untuk kursus kawen, aku dengan yang lain dengan lajunya mendaftarkan diri in case dah penuh. Al maklumlah kursus-kursus macam ni famous amous sikit. Kejap je full penyertaan.


Best. Banyak perkongsian dan pengisian yang aku terima. Dari kursus kawen ini juga, aku akhirnya sedar yang nak kawen bukan sekadar kau kena tahu masak, kau kena tahu kemas rumah etc tapi ilmu pengetahuan terutama dalam hal-hal agama juga penting dan kau patut tahu! Nanti tak ada lah pasangan kau buat salah contohnya dalam solat, tapi kau ikutkan juga sebab apa? Sebab kau pun cetek hal-hal ilmu agama.



-Beza hari pertama dan hari kedua. Hari pertama dekat di hati, hari kedua jauh di mata. Hoho-

Sorry la bakal cik hasben. Saya dah pergi kursus kawen dengan Geng Budak Rumah memandangkan saya sendiri pun tak tahu bila nak kawen, alang-alang UiTM offer kursus kawen dengan harga student gituuh, maka saya dahulukan dulu lah kursus kawen ni. Saya harap awak pun sama macam saya la, dah amek dengan harga student yang ditawarkan oleh pihak universiti. Kahkah.


That's all for today gais. I need some sleep tho, meeting PR memanjang sampai ke lewat malam. Balik rumah lepak berbual pulak, lepas tu online pulak, lepas tu download citerr pulak, lepas tu layan drama pulak, tup tup pukul 3 lebih baru nak tido. Student gais student. Ini pun membebel lagi kata tak cukup masa lah apa lah. 

Haihh.

K lah. Till then, adios.
October 02, 2015 / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment