Thursday 1 August 2019

OMG 27

Alhamdulillah, officially 27.


I posted this blog post on 1st August and the truth is, I am currently editing this post on 4th August. I'm just like, k gonna post it first and edit it later. So hey guys, say hello to this 27 years old woman who is still single and not knowing when she'll get married cuz no one wants her tho. Tapi it's okay lah, janji I is bersyukur sebab Allah masih beri peluang dan kesempatan untuk bernafas up until today. 

How's my birthday? 

Nothing special sebab birthday kali ini jatuh pada hari bekerja and I'm just doing my routine at work just like usual. A wishes from families and friends thru WhatsApp, Facebook, Instagram and Twitter. Hoping for a birthday wish from my crush too but I just realized that I don't even have a crush. Oh I do have a crush, tapi bukan kat Malaysia lah. Kat Korea sana. Kang Daniel-shi, please notice me. Kekeke. 

Oh ya, birthday kali ini ada beza sikit lah berbanding bithday sebelum-sebelum ini. The truth is, I was imagined for a surprise birthday delivery from my secret admire (alah macam dalam drama-drama tu lahh) but you know, something like that will never happen to me. N-E-V-E-R. Memandangkan I takkan pernah dapat surprise from my secret admire, so it turned out to be I got my suprise birthday delivery from my buddy, Mekti. Kononnya la nak pergi PC Depot and wanna borrow some duit syiling from me untuk bayar parking, hapo datang dengan chocolate banquet & hadiah.

K la, I appreciated effort kau okay Ti? Hahaha. Thanks a lot!



Memandangkan birthday kali ini I dah bergaji, so I ada beli hadiah for my own birthday gift. Hari jadi diri sendiri kan? So, pergi beli hadiah sendiri la, kenapa nak expect orang lain belikan? Okay la, tahu I seorang yang loner, takde orang nak belikan hadiah untuk birthday I so that's why I belikan hadiah birthday untuk diri sendiri. Salah ke? Tak salah pun kan birthday sendiri lepas tu diri sendiri yang belanja hadiah diri sendiri? Janji duit hekau sendiri dan tak guna duit orang lain aagituh.

OMG ayat dah berbelit macam ular. Hadiah yang I beli tu tak sampai lagi and I don't even know bila item tu akan sampai. Mungkin dalam 2-3 minggu juga kot sebab I baru purchase last week. 1 item from oversea and another is local-lah. Will update it later on my blog once the item is arrived.

Ok yaws, itu sahaja dari I. Kalau ayat BM dan English I agak berterabur, buat-buat tak nampak je lah ye. I gigihkan diri juga ni menaip dengan hidung yang selsema + demam + cough penangan main air kat Lata Kolam Air Deru Ecopark. Hat ni pun I'll post it later on my blog bila I dah ada mood. Insha Allah, doa-doakan semoga mood blogging I sentiasa maintain dan tak on-off. 

Till then, bye.
August 01, 2019 / by / 1 Comments

1 comment:

  1. HAAAAApppppyyyy Birrrthhhday!!
    may allah bless you always :)

    https://mylittlestoryi.blogspot.com/

    ReplyDelete