Tape

5.7.16

So, last night was ma quality time with Umi making our tape atau dalam bahasa standardnya adalah tapai. You know tapai? Haha. Aghah then upload of picture of our tapai with a caption: 'Tape'. Aku dengan Aghah ni kalau bab bahan-membahan kat Twitter, FB mahupun IG memang la sukaaa sangat so aku bergurau lah dengan komen, "Sellotape?" maka nak dijadikan cerita ada this one IG's shop account mentioned me and explain everything bout tapai thot that aku tak tahu yang tape tu referring to tapai. 

Oh puh-lez, gambar kat IG adik aku terang-terang dah gambar tapai, takkan lah aku noob lagi nak ingat tu tape. Haha. Anyway, tapai dah siap. Kejap lagi project ketupat manis then malam ni project nasi dagang untuk juadah pagi raya esok. Eh esok dah raya lah. Happy Eid Fitri in advance olls :)

Till then, Assalamualaikum :)


You Might Also Like

6 뚱

  1. hahahaha ada jugak stranger yang baik hati nak explain tape tu apa ye hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha itulahh pasal. Rajin pulak dia nak explain kat kita. Bagus betul Haha

      Delete
  2. nak buat sendiri tapi takut tak jadi huhuhu sebab dengar kata nak buat tapai ni ada pantang larangnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul. Hari tu masa nak tolong Umi pun macam-macam dia pesan. Kalau tak nak tapai jadi tak sedap katanya. Hehe

      Delete

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*