Saturday, 11 June 2016

Monster
June 11, 2016

Monster

"You can call me monster."
(Exo, Monster)

Yeup. You can call me monster sebab sekarang tengah gigih meng-edit movie Mandarin non-stop sampai ke Subuh mungkin. Bukan setakat gigih edit movie mandarin, gigih jugak siapkan assignment lain sebab mostly due next week. Maknanya tidur pun bakal tak cukup.

So, behave girls. Jangan pelik kalau tetiba aku jadi monster, hulk or whatsoevah. Kau nak bising aku takde hal, tapi tolong jangan kacau aku. Jangan nak tanya-tanya aku tengah buat apa lah sedangkan dah terang-terang nampak aku tengah buat assignment. Jangan.

Eh. Tak cakap kat siapa-siapa eh. Jangan nak touching terasa pulak. 

Adios.  

2 comments:

  1. hoho... semoga siap cepat la yer asignment tu.. nanti boleh makan mamee monster.. haha..

    Blogwalkini sini, jom baca artikle ini

    McAfee Secure Di Wordpress article...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Mamee monster pun boleh lah.

      Delete

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*