25.3.16

Batman V Superman

Nah, it's time for us to rilex our mind lepas ber-stress-an dengan OH, OH dan OH. OH je ke assignment yang ada? Haha. Assignment subject lain ada tapi entahlah, rasa macam 110% fokus terlebih kat OH je. Eh apa diaaa ni dua entry lepas cakap pasal OH, entry kali ini nak cakap pasal OH jugak?

Nope meng. Nope.

Memandangkan aku dah janji dengan Wawa, aku layankan aje budak-budak "Geng Derak" ni pi tengok wayang. Pilihan mereka dah tentu-tentu Batman V Superman sebab movie ini je yang terbaru dan genre agak best sikit. 2-3 hari sebelum pi tengok aku dah usha review kat Twitter, mostly cakap tak best. Tak percaya selagi tak tonton dengan kepala mata sendiri.

Bila dah tonton, nahhhh aku pun tak tahu best ke tidok. Haha. For sure, punyalah lama movie tu nak habis sampai aku sempat WhatsApp-ing dengan Anis bincang OH then menguap tak ingat dunia. Nasib sebelah takde orang. Nasib. Overall, okayy lah sebab aku bukan reti mana nak review cuma bagi aku plot agak serabut. Kan? Ke tak? Ha, aku je kot pikir macam tu. LOL.

Secara sepakatnya, budak-budak ni bagi 3/3.5 over 5. Anda bagaimana? Haa gitu. Haha.

K lah. Bye, Assalamualaikum uolls.


P/S: OH is stand for Oral History and "derak" is for lepak in Kelate wayyy.

No comments:

Post a Comment

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*