15.2.16

18.2.2016

Terima kasih lah kat adik tersayeyyy sebab sudi memperingatkan aku dengan tarikh ngeri ni dikala aku sedang bergumbira. Whyy so cepat mehh, rasa macam baru je sampai kat rumah untuk semester break. Ayat cliche tak boleh belah. *berhuhu*. Haih, tak nak hadapi tapi terpaksa hadapi dengan redha jugak. Apa pun keputusan, aku terima dengan hati yang tenang. Gituh. Result kolej dah lepas, tunggu nak lepas result sem lepas ni je.

May Allah ease everything.

Amin.

"Good luck, 
baby good luck to you..."

(BEAST, Good Luck)


4 comments:

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*