Wednesday, 23 December 2015

Wopie
December 23, 2015

Wopie

Hi.

Meet Wopie, new little goyangi in the town.


Kenapa Wopie? 

Sebab baby kita ni ada ala-ala Wolf / Siberian Husky sikit dia punya tona warna, telinga, mata, hidung, semuaaa lah. Walaupun kucing-kucing kat area rumah ni bukan peliharaan aku, tapi aku tetap sayang dia orang macam kucing aku sendiri (Erk, boleh eh panggil ganti nama diri kucing as 'dia orang'. LOL, what ever lah), that's wai lah pantang ada newborn, terus jenguk, letak nama then snap pic sebagai kenangan or maybe cuz I'm an ailurophile type tho. Haha.


Apa yang aku suka sangat pasal baby meow ni, first sebab dia macam Wolf / Siberian Husky. Idkw, aku suka kucing yang ada iras Wolf ataupun iras Siberian Husky. Nampak smart, macho, cool, handsome gituuuh. Second, sebab Wofie jinak sangat weh. Aku siap boleh pergi dekat, pegang dia walaupun dia macam takut macam nak lari macam "Siapa makluk ni?". Baby meow yang sebelum-sebelum ni, bunyi tapak kaki aku pun dah lari tak ingat dunia. 

"Imma sleppy n who cares bout the camera flash"

Dear Wopie, semoga sihat selalu dan cepat membesar macam mak awak dan meow-meow yang lain. Harap tak 'menghilang' macam anak kucing - anak kucing yang lain. Kat rumah ni selalu sangat dapat newborn goyangi tapi selalu sangat jugaklah hidup tak lama T__T. Setakat tahun ni, dalam bebanyak newborn goyangi, sekor je yang survived, Orenji. Hoping that Wopie is the next one. *himnae*

Hope both of us can get along more closer bila awak dah besar nanti. *fist bump*. Jangan jadi macam meow(s) lain, kalau tak lapar, takdenya nak ingat kat kita. Haha. Ehhh tak sabarnya nak tunggu awak besaaaar. Over excited sikit ni sebab awak feveret kita so farrrr. Haha. 

Till then, 

Adios, N-nyeong & Assalamualaikum

2 comments:

  1. nanti besar lagi omel ^_^

    P.s : adik dah tgk ke drama baru hero paling hensem(oh my venus) ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la, harapnya sempat membesar :D

      p.s : of course dah tgk kakk. top playlist drama setakat ni. Haha.

      Delete

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*