Friday 4 September 2015

Pixels

Quality time with the familia sebelum balik ke Puncak. Apparently sekarang ni aku kat Kelate dan esok baru betul-betul balik ke Puncak Perdana. Like BETUL-BETUL. Lepas hantar Aghah hari tu, aku ikut balik Kelate atas sebab-sebab yang dok mampu nak diluahkan. Please don't ask me wai.

Perancangan asal nak tengok Inside Out tapi next showing untuk IO terlalu lambat jadi kami pilih movie yang ada showing terdekat then tadahhhh, Pixels jadi pilihan kami. Agak lame sikit sebab movie ini dah lama on-showing. Dalam panggung pun boleh kira berapa orang. Haha.

It's a nice movie tho. Simple yet funny. Jalan cerita tak heavy, sempoi ja. Aku tak reti sangat nak review ka apa tapi bagi aku okayy lah Pixels ni. Tak tahu la jokes dalam movie ini betul-betul kelakar ataupun aku spesis mudah terhibur. Tapi mamat depan aku ketawa terbahak-bahak jugak. Kelakar lah kot? Haha. Mungkin spesis mudah terhibur macam aku jugak. 

Tapi okeyyy la sebab bila tengok Pixels ini kau jadi throwback balik game-game yang pernah kau main masa kecik-kecik dulu. Yang part Pac-Man tu naiisss je tapi lagi naiss kalau Mario jadi main part jugak dalam movie tu. 


p.s: now I need Q*berty after watching Pixels. Cute sangat bendalahh tu.
September 04, 2015 / by / 2 Comments

2 comments:

  1. sejak tinggal kat johor dh lma sgt akak xtgk wayang... sbb tiket kt sini mahal gila... ^_^ cerita pixel tu adik akak pon ckap best!

    ReplyDelete