12.8.15

Aghah & Her UPU Result

A big big big congrats to my dear Aghah for yesterday's UPU result. You did it even tak dapat sama u dengan aku. Hampa sebenarnya. Baru berangan nak se-kampus dengan kauuu. Haha. Tahniah buat yang berjaya dan for those yang tak berjaya, don't give up. Apply selagi boleh! Hakak pernah alami situasi tu dan hakak sangat mengerti. Selagi naluri nak belajar tu maii, apply lah mana-mana U pun.

Hakak tunggu setahun adik-adik ye. SETAHUN.

Bukan sehari ke sebulan. Kalau takat soalan-soalan yang membuatkan air mata ni mengalir laju je, semua hakak dah hadapi. Jangan putus asa, apply & apply jugak, tawakkal dan berdoa. Back to ma younger sista story. Kelmarin bila dah pukul 1:00 lebih aku tanya,

"Oi, dah check belum?"
"Nanti-nanti la. Petang nanti." jawabnya.

I was like, deng hebat minah ni. Aku dulu, tak kisahlah result apa-apa pun, kalau boleh check malam sebelum tu pun, malam tu jugak aku check. Kalau ada cara nak hack pun aku buat jugak sebab tak sabar sangat nak tahu. Tapi adik aku ni? Hebat nawww boleh tahan perasaan ingin tahu. Respect spring duhhh. 

Bila aku dah tanya macam tu, dia pun rasa tak best dah kot nak tunggu. Apa lagi, terus nak check. Memandangkan portal memang jammed gila, aku suggest kat dia suruh check pakai SMS. Tunggu punya tunggu tak kunjung-kunjung tiba. Then dalam pukul 2:00 macam tu masuk noti SMS. Masa tu phone aku kat tangan dia. Aku apa lagi wehhh, meluru nak baca SMS.

Kami berdua dah macam orang gila haih. Yang tu menjerit, yang ni menjerit, SMS tak bukak-bukak pun lagi. Duk "Aaaaaarggghhh" je memanjang. Alhamdulillah, berjaya. Suka tak terkata lahai makcik tu. Terus kalut nak tahu kos apa. Aku pun sama naik lah ehh duk bukak portal USIM. Haha.



Congrats again kepada yang berjaya. Belajar leklok weh. Dah degree kot, bukan untuk main-main lagi dah. Cukuplah masa matrik ka, stpm ka, diploma ka korang main-main. Ini hakak ceghita based on experience hokayy. Till then. Bye.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*