Tuesday, 20 January 2015

Semester Break
January 20, 2015

Semester Break

Hmmmm.. Bukan nak jadi seorang yang pentingkan diri sendiri tapi duhhhh, it's semester break okehhh? Jadi, kalau boleh aku tak nak pikir segala hal yang berkaitan dengan pelajaran, subjek, persatuan etc. Tolonglah. Gua nak rilek kejap. Kejap je. Semester II yang lepas memang semester yang tough gila bagi aku. Aku nak mintak rehat kejap dari semua tu. 

Segala benda yang terjadi masa sem II tu pun aku tak berapa nak hadam lagi inikan pulak nak hadam benda baru for next sem. Jujur aku tak boleh. The best wayyy untuk betul-betul rilek adalah dengan meng-off-line-kan diri especially dalam WhatsApp tapi tak bolehhh! WhatsApp sekarang amat diperlukan untuk berkomunikasi sebab ada Family Day bulan 2 ni. Ohhh maiii.

Tak nak reply kan nampak kejam sangat tambah lagi dengan adanya blue tick WhatsApp tuh. Hadehhh. Apa boleh buat. Harap korang, korang, korang dan korang mengerti. Gua nak rilek. Tu je. Sekian.

0 comments:

Post a Comment

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*