Sunday, 10 November 2013

Kawan.
November 10, 2013

Kawan.

Umi: "Kak Irah, nuhh saem mari nuh."

Me, mula hairan bin pelik. 'Kawan' mana pulak yang baik hati nak datang rumah aku ni... Aku jenguklah kat luar rumah. Rupa-rupanya ni 'kawan' aku;


Dia orang ni pantang tengok pintu rumah ni terbuka mesti nak jenguk-jenguk. Nak makanan lettuuuuw. Kesian kat korang, ada owner tapi owner tak cakna... Dulu aku tengok dia jaga je korang tapi kenapa sekarang ni dia macam tak endah je kat korang eh? Rilek rilek. Bersangka baik, mungkin dia terlalu busy. Kesian korang yee. Dulu kemain sombong.. Aku meow2 tak hendahh pun, sekarang? Tak payah tunggu aku meow, korang duk meow2 dulu..


Oh btw, sayyy hello to this newcomer. Entah dari mana asal usul, tetiba ada kat kawasan rumah ni. Siapa pulaklah yang buang kau wahai Dayang Senandung? Keke. Kesian lorrh, kurus kekek.. Gelap gelita meow ni. Malam2 kalau dia duduk tepi pagar rumah, napok mata je duk kelip-kelip. haha. Dayang Senandung pun Dayang Senandunglah...


p.s: Selamat Hari Keputeraan Buat Sultan Kelantan Tuanku Sultan Muhammad V

syukury

"Islam dihayati, Raja ditaati, Rakyat dinaungi. Allahuakbar."

1 comment:

  1. eh mcm umah kak la. memang ada ja kucing2 mai makan.. comel ja kucing2 kat atas tu . heran plak kenapa tuan dia xbagi makan kan.

    ReplyDelete

Big no for harsh words ^^ *throw hearts*
Arigato gozaimasu for the comment! *wink wink*